Pris
Alle priser er i norske kroner og inkluderer MVA. Som veiledning så vil det også vises tilnærmet riktig beløp i USD og EUR. Vår betalingsløsning med PayPal, enten med kredittkort eller som PayPal bruker, vil bruke norske kroner og kan gi litt annen valutakurs ved bruk av annen valuta.
I handlekurv vil frakt vises for forsendelser i Norge.
Om du logger på eller oppretter konto med adresse-opplysninger for utenlandsk adresse, eller angir utenlandsk adresse i kassen, så vil priser vises uten MVA, og frakt bestemmes utfra land. MVA og/eller toll vil kunne komme som tillegg gjennom tollbehandling i ditt hjemland.
Vi forbeholder oss retten til å annullere ordre dersom det er vesentlig prisfeil i nettbutikken. Innbetalt beløp vil da umiddelbart returneres.
Forsendelse
De fleste varene er små pakker som sendes som brev. Dette har i stor grad vært uten problemer, men kan ta litt tid i enkelte land siden det også gjennomgår en tollbehandling utenfor Norge.
Angrerett
I henhold til angrerettloven (Lov om opplysningsplikt og angrerett ved fjernsalg og salg utenom faste forretningslokaler av 2014 nr. 27) har du som forbruker rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du mottok varene. Dette gjelder om ordrens verdi overstiger 300,- norske kroner og forsendelsesadresse er i Norge.
Dersom du vil benytte deg av angreretten, må du gi selger beskjed så snart som mulig og senest innen den dagen fristen går ut. Du må selv forsørge forsvarlig innpakking og fraktkostnader ved retur. Vi vil anbefale at du legger ved angreskjema som sendes med forsendelsen når angrerett er aktuelt, eller gir skriftlig beskjed til oss på epost innen fristen. Innbetalt beløp returneres straks vi mottar varen.
Reklamasjon
Om noe er skadet under forsendelse eller ved senere bruk, så ta kontakt med oss (se under Kontakt oss) så vil vi sammen vurdere hvordan det kan løses. Ta helst bilde av innpakning og vare når den mottas om noe er skadet.
Varene består også av metalldeler, og vi kan ikke garantere mot at enkelte vil få reaksjoner fra dette. Ta kontakt på epost for avklaring på hva som kan gjøres.
Om løsningen på en reklamasjon blir å returnere varen for tilbakebetaling, så må du selv forsørge forsvarlig innpakking og fraktkostnader.